KARIÉRA

ORANGE SLOVENSKO

Orange je vedúcou telekomunikačnou spoločnosťou a najväčším mobilným operátorom na Slovensku. K 31.3. 2015 evidoval 2,854 mil. zákazníkov mobilných služieb a takmer 228 000 zákazníkov pevného internetu a digitálnej televízie, z toho 91 tisíc zákazníkov mobilnej TV.

Mobilné služby poskytuje prostredníctvom 2G siete, ktorá pokrýva 99,8% populácie, prostredníctvom 3G siete s maximálnou rýchlosťou 42 Mbit/s, ktorá je dostupná pre viac než 90 % populácie a prostredníctvom 4G siete najnovšej generácie pokrýva 34 miest a obcí, čo je takmer tretina populácie Slovenska.

Orange Slovensko je prvý telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý spustil najmodernejšiu pevnú sieť novej generácie na báze FTTH (Fiber To The Home – optika do bytu), ktorá v súčasnosti pokrýva takmer 336 tisíc domácností v 18 mestách. Pevný internet a digitálnu televíziu poskytuje Orange taktiež prostredníctvom technológie DSL, ktorá je dostupná na väčšine územia Slovenska.

 

Miesto práce

  • Všetky naše pobočky

Druh práce

  • Práca je na plný úväzok v ľubovoľnej forme (TPP, živnosť, mandántna zmluva)

Ponúkaný zárobok

  • 600 EUR fixný zárobok + odmeny (priemerný zárobok manažéra pobočky je 1250 EUR)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Práca v Orange DOMA je postavená na zabezpečení profesionálneho zákaznického servisu, ktorý spoločnosť Orange ako jediný operátor na Slovensku, poskytuje v takejto forme svojim zákanzíkom.
Tvojou úlohou je navštíviť nášho zákazníka, na základe vopred dohodnutého stretnutia a aktivovať mu také telekomunikačné riešenie/služby, ktoré zákazník naozaj využije.

Riadime sa heslom: „poznaj svojho zákazníka a jeho skutočné potreby skôr, než mu vôbec niečo ponúkneš“.
Práve poznanie zákazníka a jeho potrieb je skutočný cieľ Tvojej práce, ktorý v ďalšom procese zákazníckej starostlivosti, tvorí veľmi dôležitú súčast.

Preto Tvoje konaktovanie zákazníka prebieha až po našej dôkladnej analýze jeho telekomunikačních potrieb a to v čase, kedy zákazníkovi skončili viazanosti na jeho služby.

My sme iní, my sme ORANGE

Pri práci bude Tvojou úlohou

  • osobná stretnutie na vopred dohodnutom stretnutí s našimi zákazníkmi s cieľom prezentácie a aktivácie najnovších služieb

  • osobná starostlivosť o zverených zákazníkov Orange

  • odmeňovanie zákazníkov na základe vernosti k značke Orange

Súčasťou osobnostného rozvoja je

  • absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®

  • školenia obchodnej komunikácie

  • školenia asertívnej komunikácie

  • stretnutia s lídrami v oblasti predaja (prednášky a semináre s uznávanými lektormi)

ORANGE DOMA je unikátna služba pre zákazníkov ORANGE SLOVENSKO, ktorej hlavným cieľom je postarať sa o telekomunikačné služby zákazníkov v pohodlí jeho domova. Všetci naši obchodníci prešli školením PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®, na základe ktorého majú dokonalý prehľad o všetkých službách, s ktorými sa u zákazníka môžu stretnúť a preto vedia vždy zákazníkovi ponúknuť to najvýhodnejšie riešenie. Zákazník sa môže spoľahnúť na serióznosť značky Orange, odbornú a rýchlu inštaláciu služby.
A to všetko u seba DOMA!

Výhody a benefity pracovnej pozície

  • práca v mladom a dynamickom kolektíve

  • možnosť kariérneho postupu v rámci korporátnej spoločnosti Orange Slovensko, a.s.

  • vysoký a stabilný finančný príjem

  • množstvo bonusových a motivačných odmien (progresívne finančné plnenie)

  • teambuildingové firemné akcie

Informácie o procese zapraxovania

  1. osobný pohovor s teamleaderom pobočky Orange DOMA

  2. komplexné zaškolenie do produktového portfólia Orange

  3. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®

  4. proces implementácie do tímu telekomunikačních špecialistov

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ochota pracovať 5 dní v týždni: PONDELOK – PIATOK

  • prozákaznícka orientácia

  • komunikačné predpoklady pre vedenie obchodného rozhovoru

  • príjemné vystupovanie – obchodný duch

  • chuť na sebe pracovať

Táto pracovná pozícia bola vytvorená s cieľom našim zákazníkom zabezpečiť maximálny komfort počas celej doby využívania našich služieb. Každý člen nášho tímu, má v kompetencii konkrétne aktivity, ktoré tvoria celú podstatu profesinálneho zákaznického servisu.
Ten svojim zákazníkom zabezpečujeme vysoko odborným prístupom našich pracovníkov, ako jediný operátor na slovenskom trhu.
Jeho unikátnosť tvorí veľmi osobný a adresný prístup našich pracovníkov, ktorí sa o zákazníka postarajú vždy iba v takom čase, kedy to zákazník naozaj potrebuje.

Pokiaľ Ťa táto pracovná pozícia zaujala, kontaktuj nás, vyplň svoje údaje a pošli nám svoj životopis s motivačným listom, v ktorom uveď svoje očakávania a predpoklady stať sa členom nášho tímu.

My sme iní, my sme ORANGE

Miesto práce

  • Všetky naše pobočky

Druh práce

  • Práca je na plný úväzok v ľubovoľnej forme (TPP, živnosť, mandántna zmluva)

Ponúkaný zárobok

  • 600 EUR fixný zárobok + odmeny (priemerný zárobok manažéra pobočky je 750 EUR)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Práca v Orange DOMA je postavená na zabezpečení profesionálneho zákaznického servisu, ktorý spoločnosť Orange ako jediný operátor na Slovensku, poskytuje v takejto forme svojim zákanzíkom.
Tvojou úlohou je navštíviť zákazníkov v pokrytí našich služieb a odovzdať im informáciu o našich službách a o našej starostlivosti.

Riadime sa heslom: „poznaj svojho zákazníka a jeho skutočné potreby skôr, než mu vôbec niečo ponúkneš“.
Práve poznanie zákazníka a jeho potrieb je skutočný cieľ Tvojej práce, ktorý v ďalšom procese zákazníckej starostlivosti, tvorí veľmi dôležitú súčast.

My sme iní, my sme ORANGE

Pri práci bude Tvojou úlohou

  • promo-kampaň Orange Slovensko, a.s. v pridelenom regióne (presné koordináty)

  • analýza súčasného stavu sietí a služieb našich zákazníkov v pokrytí FTTH siete (zákazníci Orange SLOVENSKO)

  • odovzdanie reklamnej informácie našim zákazníkom

  • odovzdanie reklamných predmetov/darčekov našim zákazníkom

Súčasťou osobnostného rozvoja je

  • absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®

  • školenia obchodnej komunikácie

  • školenia asertívnej komunikácie

  • stretnutia s lídrami v oblasti predaja (prednášky a semináre s uznávanými lektormi)

ORANGE DOMA je unikátna služba pre zákazníkov ORANGE SLOVENSKO, ktorej hlavným cieľom je postarať sa o telekomunikačné služby zákazníkov v pohodlí jeho domova. Všetci naši obchodníci prešli školením PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®, na základe ktorého majú dokonalý prehľad o všetkých službách, s ktorými sa u zákazníka môžu stretnúť a preto vedia vždy zákazníkovi ponúknuť to najvýhodnejšie riešenie. Zákazník sa môže spoľahnúť na serióznosť značky Orange, odbornú a rýchlu inštaláciu služby.
A to všetko u seba DOMA!

Výhody a benefity pracovnej pozície

  • firmené zľavy na zariadenia a paušály

  • možnosť kariérneho postupu v rámci korporátnej spoločnosti Orange Slovensko, a.s.

  • vysoký a stabilný finančný príjem

  • množstvo bonusových a motivačných odmien (progresívne finančné plnenie)

  • práca v mladom a dynamickom kolektíve

  • teambuildingové firemné akcie

Informácie o procese zapraxovania

  1. osobný pohovor s teamleaderom pobočky Orange DOMA

  2. komplexné zaškolenie do produktového portfolia Orange

  3. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®

  4. proces implementácie do marketingového tímu (1 mesiac) – fixná + variabilná zložka

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ochota pracovať 5 dní v týždni: PONDELOK – PIATOK

  • obchodný duch

  • komunikačné predpoklady pre vedenie obchodného rozhovoru

  • príjemné vystupovanie

  • chuť na sebe pracovať

Táto pracovná pozícia bola vytvorená s cieľom našim zákazníkom zabezpečiť maximálny komfort počas celej doby využívania našich služieb. Každý člen nášho tímu, má v kompetencii konkrétne aktivity, ktoré tvoria celú podstatu profesinálneho zákaznického servisu.
Ten svojim zákazníkom zabezpečujeme vysoko odborným prístupom našich pracovníkov, ako jediný operátor na slovenskom trhu.
Jeho unikátnosť tvorí veľmi osobný a adresný prístup našich pracovníkov, ktorí sa o zákazníka postarajú vždy iba v takom čase, kedy to zákazník naozaj potrebuje.

Pokiaľ Ťa táto pracovná pozícia zaujala, kontaktuj nás, vyplň svoje údaje a pošli nám svoj životopis s motivačným listom, v ktorom uveď svoje očakávania a predpoklady stať sa členom nášho tímu.

My sme iní, my sme ORANGE

Miesto práce

  • Košice, Hlavná 108

  • Prešov, Lipová 4987/1

Druh práce

  • Práca je na plný úväzok – TPP

Ponúkaný zárobok

  • 700 EUR fixný zárobok + odmeny (priemerný zárobok manažéra pobočky je 850 EUR)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Práca v Orange DOMA je postavená na zabezpečení profesionálneho zákaznického servisu, ktorý spoločnosť Orange ako jediný operátor na Slovensku, poskytuje v takejto forme svojim zákanzíkom.
Tvojou úlohou je telefonicky a mailom kontaktovať zákazníkov, s cieľom navrhnúť a aktivovať zákazníkom také telekomunikačné riešenie/služby, ktoré zákazník naozaj využije.

Riadime sa heslom: „poznaj svojho zákazníka a jeho skutočné potreby skôr, než mu vôbec niečo ponúkneš“.
Práve poznanie zákazníka a jeho potrieb je skutočný cieľ Tvojej práce, ktorý v ďalšom procese zákazníckej starostlivosti, tvorí veľmi dôležitú súčast.

Preto Tvoje konaktovanie zákazníka prebieha až po našej dôkladnej analýze jeho potrieb a v čase, kedy sme sa so zákazníkom dohodli na tom, že ho budeme kontaktovať.

My sme iní, my sme ORANGE

Pri práci bude Tvojou úlohou

  • telefonické kontaktovanie našich zákazníkov s cieľom prezentácie a aktivácie služieb

  • zaslanie reklamných informácií o službách Orange

  • zabezpečenie plnenia plánu a stratégie Orange DOMA

Súčasťou osobnostného rozvoja sú

  • absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®

  • školenia obchodnej komunikácie

  • školenia asertívnej komunikácie

  • stretnutia s lídrami v oblasti predaja (prednášky a semináre s uznávanými lektormi)

ORANGE DOMA je unikátna služba pre zákazníkov ORANGE SLOVENSKO, ktorej hlavným cieľom je postarať sa o telekomunikačné služby zákazníkov v pohodlí jeho domova. Všetci naši obchodníci prešli školením PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®, na základe ktorého majú dokonalý prehľad o všetkých službách, s ktorými sa u zákazníka môžu stretnúť a preto vedia vždy zákazníkovi ponúknuť to najvýhodnejšie riešenie. Zákazník sa môže spoľahnúť na serióznosť značky Orange, odbornú a rýchlu inštaláciu služby.
A to všetko u seba DOMA!

Výhody a benefity pracovnej pozície

  • práca v mladom a dynamickom kolektíve

  • možnosť kariérneho postupu v rámci korporátnej spoločnosti Orange Slovensko, a.s.

  • vysoký a stabilný finančný príjem

  • množstvo bonusových a motivačných odmien (progresívne finančné plnenie)

  • teambuildingové firemné akcie

Informácie o procese zapraxovania

  1. osobný pohovor s teamleaderom pobočky Orange DOMA

  2. komplexné zaškolenie do produktového portfolia Orange

  3. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®

  4. proces implementácie do telekomunikačních špecialistov – predajcov

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ochota pracovať 5 dní v týždni: PONDELOK – PIATOK

  • prozákaznícka orientácia

  • komunikačné predpoklady pre vedenie obchodného rozhovoru

  • príjemné vystupovanie – fonetický hlas

  • chuť na sebe pracovať

Táto pracovná pozícia bola vytvorená s cieľom našim zákazníkom zabezpečiť maximálny komfort počas celej doby využívania našich služieb. Každý člen nášho tímu, má v kompetencii konkrétne aktivity, ktoré tvoria celú podstatu profesinálneho zákaznického servisu.
Ten svojim zákazníkom zabezpečujeme vysoko odborným prístupom našich pracovníkov, ako jediný operátor na slovenskom trhu.
Jeho unikátnosť tvorí veľmi osobný a adresný prístup našich pracovníkov, ktorí sa o zákazníka postarajú vždy iba v takom čase, kedy to zákazník naozaj potrebuje.

Pokiaľ Ťa táto pracovná pozícia zaujala, kontaktuj nás, vyplň svoje údaje a pošli nám svoj životopis s motivačným listom, v ktorom uveď svoje očakávania a predpoklady stať sa členom nášho tímu.

My sme iní, my sme ORANGE

Miesto práce

  • Prešov, Lipová 4987/1

Druh práce

  • Práca je na plný úväzok – TPP

Ponúkaný zárobok

  • 580 EUR fixný zárobok + odmeny (priemerný zárobok verifikanta je 670 EUR)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Práca v Orange DOMA je postavená na zabezpečení profesionálneho zákaznického servisu, ktorý spoločnosť Orange ako jediný operátor na Slovensku, poskytuje v takejto forme svojim zákanzíkom.
Tvojou úlohou je telefonicky a mailom kontaktovať zákazníkov, ktorí boli oslovení našimi marketérmi a potvrdiť si spolu s nimi služby, ktoré v domácnosti využívajú. Jedná sa najmä o informácie o cenách a dátumoch viazaností všetkých telekomunikačných služieb v domácnostiach našich zákazníkov.

Riadime sa heslom: „poznaj svojho zákazníka a jeho skutočné potreby skôr, než mu vôbec niečo ponúkneš“.
Práve poznanie zákazníka a jeho potrieb je skutočný cieľ Tvojej práce, ktorý v ďalšom procese zákazníckej starostlivosti, tvorí veľmi dôležitú súčas
ť.

My sme iní, my sme ORANGE

Pri predaji bude Tvojou úlohou

  • telefonické kontaktovanie našich zákazníkov s cieľom validácie a verifikácie údajov

  • analýza súčasného stavu služieb kontaktovaných zákazníkov

  • zaslanie reklamných informácií o službách Orange

  • zaradenie zákazníkov do zlosovania o zaujímavé ceny

Súčasťou osobnostného rozvoja sú

  • absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®

  • školenia obchodnej komunikácie

  • školenia asertívnej komunikácie

  • stretnutia s lídrami v oblasti predaja (prednášky a semináre s uznávanými lektormi)

ORANGE DOMA je unikátna služba pre zákazníkov ORANGE SLOVENSKO, ktorej hlavným cieľom je postarať sa o telekomunikačné služby zákazníkov v pohodlí jeho domova. Všetci naši obchodníci prešli školením PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®, na základe ktorého majú dokonalý prehľad o všetkých službách, s ktorými sa u zákazníka môžu stretnúť a preto vedia vždy zákazníkovi ponúknuť to najvýhodnejšie riešenie. Zákazník sa môže spoľahnúť na serióznosť značky Orange, odbornú a rýchlu inštaláciu služby.
A to všetko u seba DOMA!

Výhody a benefity pracovnej pozície

  • práca v mladom a dynamickom kolektíve

  • možnosť kariérneho postupu v rámci korporátnej spoločnosti Orange Slovensko, a.s.

  • stabilný finančný príjem

  • množstvo bonusových a motivačných odmien (progresívne finančné plnenie)

  • teambuildingové firemné akcie

Informácie o procese zapraxovania

  1. osobný pohovor s teamleaderom pobočky Orange DOMA

  2. komplexné zaškolenie do produktového portfolia Orange

  3. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®

  4. proces implementácie do tímu reklamy Orange DOMA

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ochota pracovať 5 dní v týždni: PONDELOK – PIATOK

  • prozákaznícka orientácia

  • komunikačné predpoklady pre vedenie obchodného rozhovoru

  • príjemné vystupovanie – fonetický hlas

  • chuť na sebe pracovať

Táto pracovná pozícia bola vytvorená s cieľom našim zákazníkom zabezpečiť maximálny komfort počas celej doby využívania našich služieb. Každý člen nášho tímu, má v kompetencii konkrétne aktivity, ktoré tvoria celú podstatu profesinálneho zákaznického servisu.
Ten svojim zákazníkom zabezpečujeme vysoko odborným prístupom našich pracovníkov, ako jediný operátor na slovenskom trhu.
Jeho unikátnosť tvorí veľmi osobný a adresný prístup našich pracovníkov, ktorí sa o zákazníka postarajú vždy iba v takom čase, kedy to zákazník naozaj potrebuje.

Pokiaľ Ťa táto pracovná pozícia zaujala, kontaktuj nás, vyplň svoje údaje a pošli nám svoj životopis s motivačným listom, v ktorom uveď svoje očakávania a predpoklady stať sa členom nášho tímu.

My sme iní, my sme ORANGE

Miesto práce

  • Všetky naše pobočky

Druh práce

  • Práca je na plný úväzok vo forme obchodnej spolupráce (ŽL, s.r.o…)

Ponúkaný zárobok

  • Dohodou (priemerný zárobok manažéra pobočky je 2500 EUR)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Práca v Orange DOMA je postavená na zabezpečení profesionálneho zákaznického servisu, ktorý spoločnosť Orange ako jediný operátor na Slovensku, poskytuje v takejto forme svojim zákanzíkom.
Tvojou úlohou je viesť tím marketérov – asistentov predaja pobočky Orange DOMA a byť im nápomocný v každej situácii. Spolu s manažérom predajného kanálu Orange DOMA prevziať zodpovednosť za dosiahnutie plnenia plánov, na stratégii CS orange DOMA

Riadime sa heslom: „poznaj svojho zákazníka a jeho skutočné potreby skôr, než mu vôbec niečo ponúkneš“.
Práve poznanie zákazníka a jeho potrieb je skutočný cieľ Tvojej práce, ktorý v ďalšom procese zákazníckej starostlivosti, tvorí veľmi dôležitú súčast.

My sme iní, my sme ORANGE

Pri predaji bude Tvojou úlohou

  • kontrola, motivácia a kaučing celej pobočky Orange DOMA

  • výber a zaškolenie asistentov predaja a telekomunikačních špecialistov – predajcov, pobočky Orange DOMA

  • účast na dennej operatíve asistentov predaja a predajcov priamo v teréne

  • zodpovednosť za korektné odovzdávanie reklamnej informácie zákazníkom tímom Orange DOMA

  • zodpovednosť za predajný výsledok pobočky Orange DOMA

  • zodpovednosť za dodržiavanie presnej didaktiky a metodiky pri všetkých aktivitách Orange DOMA zverenej pobočky

  • aktívna účast na poradách predajného kanálu Orange DOMA

  • zodpovednosť za plnenie plánov a stratégiu predajného kanálu Orange DOMA

Súčasťou osobnostného rozvoja sú

  • absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®

  • školenia obchodnej komunikácie

  • školenia asertívnej komunikácie

  • zapraxovanie do štandardov Orange DOMA (didaktika a metodika procesov Orange DOMA)

  • stretnutia s lídrami v oblasti predaja (prednášky a semináre s uznávanými lektormi)

ORANGE DOMA je unikátna služba pre zákazníkov ORANGE SLOVENSKO, ktorej hlavným cieľom je postarať sa o telekomunikačné služby zákazníkov v pohodlí jeho domova. Všetci naši obchodníci prešli školením PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®, na základe ktorého majú dokonalý prehľad o všetkých službách, s ktorými sa u zákazníka môžu stretnúť a preto vedia vždy zákazníkovi ponúknuť to najvýhodnejšie riešenie. Zákazník sa môže spoľahnúť na serióznosť značky Orange, odbornú a rýchlu inštaláciu služby.
A to všetko u seba DOMA!

Výhody a benefity pracovnej pozície

  • mobilný telefón s neobmedzeným paušálom a internetom aj na súkromné účely

  • tablet s neobmedzeným internetom aj na súkromné účely

  • služobný automobil

  • možnosť kariérneho postupu v rámci korporátnej spoločnosti Orange Slovensko, a.s.

  • nadpriemerne vysoký a stabilný finančný príjem odvodený od zodpovednosti vyplývajúcej z pozície

  • množstvo bonusových a motivačných odmien (progresívne finančné plnenie)

  • práca v mladom a dynamickom kolektíve

  • teambuildingové firemné akcie

Informácie o procese zapraxovania

  1. osobný pohovor s koordinátorom predajného kanálu Orange DOMA

  2. komplexné zaškolenie do produktového portfolia Orange

  3. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ochota pracovať 5 dní v týždni: PONDELOK – PIATOK

  • prozákaznícka orientácia

  • leadership a základy manažérskych zručností pri vedení tímu ľudí

  • reálna skúsenosť s pozíciou vedenia tímu predajcov – obchodných zástupcov v minimálnej dĺžke 2 roky

  • komunikačné predpoklady pre vedenie obchodného rozhovoru;

  • príjemné vystupovanie – fonetický hlas

  • chuť na sebe pracovať

Táto pracovná pozícia bola vytvorená s cieľom našim zákazníkom zabezpečiť maximálny komfort počas celej doby využívania našich služieb. Každý člen nášho tímu, má v kompetencii konkrétne aktivity, ktoré tvoria celú podstatu profesinálneho zákaznického servisu.
Ten svojim zákazníkom zabezpečujeme vysoko odborným prístupom našich pracovníkov, ako jediný operátor na slovenskom trhu.
Jeho unikátnosť tvorí veľmi osobný a adresný prístup našich pracovníkov, ktorí sa o zákazníka postarajú vždy iba v takom čase, kedy to zákazník naozaj potrebuje.

Pokiaľ Ťa táto pracovná pozícia zaujala, kontaktuj nás, vyplň svoje údaje a pošli nám svoj životopis s motivačným listom, v ktorom uveď svoje očakávania a predpoklady stať sa členom nášho tímu.

My sme iní, my sme ORANGE

Zaujala vás naša ponuka?

Prosím vyplňte formulár  a naše personálne oddelenia vás bude kontaktovať.

Orange Doma

Služba Orange Doma zákazníkom prináša nadštandardnú starostlivosť obchodníka priamo do pohodlia ich domácnosti.

0850 500 456
info@orange-doma.sk
facebook.com/orangedoma

Súhlasím so

SÚHLAS SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV

V zmysle zákona Zák. č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce spoločnosti COM2BIZ spol. s r.o. prostredníctvom stránky www.orange-doma.sk v rámci počítačovej siete internet. Som si vedomý/á, že informácie, ktoré poskytujem týkajúce sa aj zobrazenia fotografie, patria do Osobitnej kategórie osobných údajov. Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia. Tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely nájdenia vhodného zamestnanca a pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 3 rokov. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.

HORE